Travel

Călătorie în timp

Azi vreau să călătorim împreună în timp. Pentru a începe această călătorie o să vă povestesc detalii despre cea mai frumoasă vacanță de până acum. Timp de o lună și o săptămână am fost în vacață în Anglia, mai exact în partea de Sud-Est, în frumosul oraș numit Littlehampton. Am plecat în august 2017 și m-am întors în octombrie, iar dacă nu începea un nou semestru la facultate, cred că aș fi rămas în Marea Britanie pentru o perioadă de timp, fiindcă am fost plăcut surprinsă de multe lucruri, deși nu mă așteptam la asta. Oamenii de acolo sunt extraordinari, sunt foarte prietenoși și săritori în a te ajuta cu orice. Vremea a fost cea care mi-a cam dat bătăi de cap, făcându-mă de multe ori confuză, deoarece acum era soare, acum ploua, soare, ploua… Am prins și zile cu soare, zile călduroase, asta chiar pe la începutul vacanței, dar și zile puțin mai friguroase, în care a plouat continuu.

Haideți să vă povestesc câte ceva despre Littlehampton. Este un oraș atât de frumos! Eu am locuit la 5 minute de mare, acolo fiind brațul Oceanului Atlantic care separă Marea Britanie de Nordul Franței, pe scurt – Canalul Englez. Acest frumos oraș are absolut tot ce trebuie și l-am adorat din prima clipă de când am ajuns acolo. Deși până la vârsta de 22 de ani nu am reușit să văd marea, timp de o lună și o săptămână am văzut-o aproape zilnic.  Nu o să uit niciodată emoțiile trăite și nerăbdătoarea de a ajunge să văd și eu în sfârșit marea. Primul lucru pe care l-am făcut a fost din suflet, am plâns de bucurie. La un moment dat, nu am avut cuvinte să mai spun ceva, ci pur și simplu m-am bucurat să aud sunetul mării, să aud pescărușii care parcă se bucurau alături de mine, să culeg scoici și să ating marea și spuma ei.

Am să vă arăt câteva fotografii din acest loc minunat.

Am avut multe premiere în această vacanță. Una dintre ele tocmai ați aflat-o, iar una dintre cele mai interesante senzații pe care le-am avut a fost în momentul în care m-am desprins de sol pentru prima dată, a fost primul meu zbor cu avionul. Am fost lipită de geam timp de două ore, m-am bucurat de fiecare norișor pe care îl zăream și eram ca un copil mic foarte încântat de tot ce se întâmplă în jurul lui.

Am vizitat mai multe locuri deosebite pe durata vacanței. De două ori am ajuns în Brighton, unul dintre locurile mele preferate și locul în care aș locui dacă aș merge în Marea Britanie. Am rămas uimită de frumusețea acestui oraș, iar cuvintele parcă nu sunt suficiente pentru a vă descrie această frumusețe, de aceea prefer să las fotografiile să vă povestească mai multe.

Royal Pavilion

Portsmouth

Am văzut și un castel superb, grădinile lui m-au fermecat. Am crezut că am ajuns în rai pentru 2 ore, timp în care am vizitat Castelul Arundel.

Bineînțeles că am ajuns și în Londra. Am așteptat cu sufletul la gură să văd turnul Big Ben și Palatul Buckingham. Pe aici m-am împrietenit cu câteva veverițe care erau extraordinar de prietenoase și fotogenice 100%.

Sper că ați aterizat cu bine înapoi acasă, după această călătorie în timp alături de mine.

Vreau să călătoresc și eu alături de voi. Astfel, aș dori să-mi răspundeți la următoarea întrebare: care a fost cea mai frumoasă vacanță de până acum?

Cu drag,

Alexandra

12 gânduri despre „Călătorie în timp”